« Wróć

31 sierpnia o godzinie 17:00 zostało przeprowadzone szkolenie z social mediów, zaoferowane z ramienia Fundacji BNP Paribas, dla naszych Absolwentów.

Agenda spotkania wyglądała następująco:

Część I

Wstęp – przedstawienie prowadzącej, kim jest, czym się zajmuje i jakie ma doświadczenie.

Część II

Prezentacja w 4 blokach:

  1. Charakterystyka mediów społecznościowych:

– czym się charakteryzują poszczególne platformy,

– techniczne różnice z punktu widzenia marek,

– target grupy,

– dostępne rozwiązania mediowe (czym się różnią działania organiczne oraz czym są).

  1. Zasady efektywnej komunikacji w social media:

– na co zwracać uwagę podczas komunikacji w SM,

– złote rady – czy ich słuchać i czy istnieją uniwersalne zasady w tworzeniu kanałów,

– magiczne słowo Zaangażowanie, czyli co się pod nim kryje i jaka jest różnica pomiędzy angażującymi treściami, a zaangażowaną społecznością.

  1. Praktyczne i darmowe narzędzia do zarządzania kanałami.
  2. Banchmarki i analiza konkurencji”:

– jak komunikują się NGO na rynku polskim,

– trendy w komunikacji w social mediach.

Część III

Pytania i rozmowa (10-15 minut).

Serdecznie dziękujemy prowadzącej szkolenie – Aleksandrze Łęckiej- Maniak.